Wednesday, November 7, 2007

... de fapt sint in Karlsruhe




stiu ca adevarul e mai trist... dar am vrut ca titlul sa fie funny ! ( ... si self-ironic)

in karlsruhe stau 2 saptamini, ca sa lucrez la o galerie de arta.

azi a fost a 3 a zi.

mi-a placut mult Germania in prima seara, adica atmosfera din aeroport Frankfurt, faptul ca toata lumea este politicoasa si draguta. Si vorbeste engleza.


Dar: totul e bine pina incepi sa stai la ei...
stiti bancu cu DEMO de Recrutare? Asa si la mine: wellcome-ul a fost foarte calduros, dupa care s-a instalat ''raceala'' saxona

Usor devin distanti.. si dezinteresati de tine .. Cu toate acestea, nu uita sa se poarte civilizat.

Azi, a treia zi a inceput sa nu mai imi placa pt ca:

- mallul inchide la orele 20.00
- la alimentara inchide la 18.00

deci dupa ce pleci de la birou.servici.job.etc nu poti sa te duci la shopping, nu poti sa te duci undeva sa-ti iei mincare... A, ba da, poti sa te duci la fast-food turcesc sa maninci un kebab.

In acest oras nu e trafic.
imi place ca toata lumea merge cu bicicletele...
Azi am imprumutat si eu o bicicleta galbena de la hotel.
Sper ca nu m-a filmat nimeni...si nu m-ati vazut pe YouTube...

Tot azi am aranjat si expozitia: Citeva tablouri si un tun. (pictat in mov si verde)

La galerie in prima zi a fost ok.
Lucrau 3 fete dragute, care au vorbit in engleza intre ele, ca sa inteleg si eu. A doua zi nu s-au mai ostenit.

Mai era acolo si unul din proprietarii galeriei. A venit cu copilul si cu taica-su. Nu-mi place de el, e prea neglijent... Artisti, artisti... dar de deodorant n-ati auzit ?!

A doua zi a venit si celalalt proprietar, Thomas. Cel care m-a ''acceptat'' sa vin la ei. Si el tot neglijent imbracat... dar macar nu e asa imbufnat si mofturos...

Thomas a fost foarte generos cu mine ieri: a stat de vorba 30 minute. A fost bine ca a vorbit tot timpul, eu doar i-am pus 2-3 intrebari, si el a fost nice si a trecut smoothly de la un subiect la altul...

Tot in prima zi, de dimineata, am fost la gradina zoologica.

De luni la ZOO? Daaa, pt ca drumul spre galerie trece prin parc + Zoo
am si poze, dar nu pun aici... A, ba da, o sa pun poza cu cangurul



Azi au venit lucrarile, le-am despachetat si le-am fotografiat, si le-am asezat in galerie.

A venit si artistul. Tinar- 34 ani, brunet cu par lung si cret. Seamana cu Christoph.
Destul de prietenos si el, mai curind civilizat. Am instalat tunul impreuna cu el.
Miine il fotografiem.

Tot miine dimineata vroiam sa ma duc la ZKM- muzeul de arta contemporana.
Dar o sa ma duc vineri cu Liviu, sa vada si el.

In weekend mergem la Strasbourg.

Parca nu as mai sta o saptamina. Eu m-am cam lamurit cu galeria....adica mi-am facut o imagine generala asupra a ce e de facut. Am identificat piesele de puzzle... mai trebuie sa-mi imaginez evolutia puzzle-ului.

Am sa stau sa adun informatii , cataloage, reviste...

Aici viata e mai trista, mai spartana, mai singuratica, mai .... DAR mai sanatoasa si lipsita de stress.

Daca nu e trafic... si merg pe jos... Cum sa nu fie sanatos?

fara stress: normal, ce stres sa am....stresul e la Bucuresti, cu trafic, cu poluare ...oameni nesimtiti, necivilizati, nepoliticosi...

Ma intorc, ma intorc, nu ma mai intrebati asta... nu poti sa traiesti aici cu roboteii.. complexati...

gata, ma culc, mi-e somn

1 comment:

claudia said...

Mall-ul se inchide la 20:00?????? Adica ai mall acolo?? Eu nu am decat un Migros nenorocit, care inchide la 18:00. Brutaria se inchide la 17:30 - ora la care eu de-abia imi urnesc neuronii adormiti si fac un sprint spre gara.
Viata in stil german... Hmm. Sanatoasa, da. Dar ma inteb daca nu o sa mor de plictiseala inainte de orice?! Te pup, Clau